1. Fattori di dumanda
1.) Scarsità di energia è bisogni di trasfurmazione energetica
Circa 880 milioni di persone in Africa ùn anu accessu à l'electricità, è u tassu di cupertura elettrica in e zone rurale hè menu di 10%14. U 75% di e famiglie in Kenya dipendenu sempre da e lampade à cherosene per l'illuminazione, è e strade urbane sò generalmente prive di luci di strada17. Per migliurà a struttura energetica, parechji paesi africani anu messu in opera u pianu "Light Up Africa", dendu priorità à a prumuzione di prudutti solari LED fora di a rete, cù l'ubbiettivu di copre u 70% di u cunsumu d'electricità di a pupulazione.
2.) Prumuzione di l'investimenti in pulitica è infrastrutture
U guvernu kenianu s'hè impegnatu à ottene una cupertura elettrica di 70% da u 2025 è à prumove prughjetti di rinnuvamentu di l'illuminazione municipale. Per esempiu, Mombasa hà investitu più di 80 milioni di yuan per migliurà u so sistema di illuminazione stradale45. E Nazioni Unite è l'urganisazioni internaziunali sustenenu suluzioni di illuminazione sustenibile per mezu di sussidi è assistenza tecnica per accelerà a penetrazione di i LED.
3.) Migliuramentu di l'efficienza ecunomica è di a cuscenza ambientale
E lampade LED anu vantaghji significativi in termini di risparmiu energeticu à longu andà. U prezzu in u mercatu africanu hè generalmente 1,5 volte quellu di a Cina (per esempiu, una lampada à risparmiu energeticu di 18 W costa 10 yuan in Cina è 20 yuan in Kenya), cù margini di prufittu considerable15. À u listessu tempu, a tendenza à basse emissioni di carbone spinge e famiglie è l'imprese à rivolgesi à l'illuminazione à energia pulita.
2. A dumanda di prudutti mainstream
U mercatu africanu preferisce i prudutti LED chì sò à pocu costu, durevuli è adatti per scenarii fora di a rete, cumpresi principalmente:
Illuminazione solare fora di rete: cum'è lampadine LED solari 1W-5W, lampade portatili è lampade da giardinu, per risponde à i bisogni di e zone rurale senza elettricità.
Illuminazione municipale è cummerciale: i lampioni stradali à LED, i proiettori è i pannelli luminosi sò assai richiesti, è Nairobi, a capitale di u Kenya, prumove a diversificazione è a migliurazione di i lampioni stradali.
Lampade domestiche basiche: I prudutti non solari cum'è e lampade da soffittu è i riflettori crescenu rapidamente per via di l'espansione urbana è di l'aumentu di i prughjetti residenziali.
Liper hà una grande sperienza per adattassi à u mercatu LED africanu, risponde à i requisiti di u guvernu è risponde à a dumanda di i clienti. Tuttu ciò chì avete bisognu pò esse truvatu quì!
Data di publicazione: 16 di maghju 2025







