Cumunicatu di stampa: Chì ghjè l'indice CRI di e lampade LED?

Cù a pupularizazione di a tecnulugia di l'illuminazione LED, i cunsumatori prestanu sempre più attenzione à a qualità di a luce quandu compranu lampade. L'IRC (indice di resa cromatica), cum'è indicatore impurtante per misurà a capacità di resa cromatica di e fonti luminose, hè diventatu unu di i parametri chjave per ghjudicà e prestazioni di e lampade LED. Dunque, guardemu ciò chì hè l'IRC.

图片41

[Definizione è significatu di l'indice CRI]: CRI (Indice di Resa Colorata)hè un indicatore utilizatu per valutà a capacità di una fonte luminosa di restaurà u veru culore di un ughjettu. U so valore varieghja da 0 à 100.Più altu hè u valore, megliu hè a resa di u culore di a fonte luminosa.U CRI di a luce naturale hè 100, mentre chì u CRI di e lampade LED di alta qualità pò generalmente ghjunghje à più di 80, è i prudutti di fascia alta ponu ancu ghjunghje à più di 95, ciò chì pò prisentà i dettagli di culore di l'uggetti in modu più realisticu.

In scenarii di illuminazione domestica, cummerciale è industriale, u livellu di l'indice CRI affetta direttamente l'esperienza visuale. Per esempiu, in gallerie d'arte, magazzini di vestiti o banchi di cosmetici, l'illuminazione CRI alta pò restaurà accuratamente i veri culori di e mostre è evità differenze di culore; in ambienti domestichi, e lampade CRI alta ponu rende i culori di l'alimentu, di i mobili è di e decorazioni più vividi è migliurà u cunfortu. À u cuntrariu, e fonti di luce CRI bassa ponu causà distorsioni di u culore, è l'usu à longu andà pò ancu causà fatigue visuale.
Rendimentu di i culori è saluteSè vo site sottu à una fonte luminosa cù una scarsa resa di culore per un bellu pezzu, hè faciule di causà fatigue oculare è ancu miopia. Un indice di resa di culore di l'illuminazione di a classe troppu bassu affetta l'ochji di e persone à ricunnosce u culore di l'uggetti, affinchì l'uggetti ùn possinu micca mustrà i so veri culori.
Rendimentu di i culori è illuminazioneL'indice di resa cromatica di a fonte luminosa è l'illuminazione inseme determinanu a chiarezza visuale di l'ambiente. Ci hè un equilibriu trà l'illuminazione è l'indice di resa cromatica. Quandu si usa una lampada cù un indice di resa cromatica Ra>90 per illuminà un ufficiu, l'illuminazione pò esse ridutta di più di u 25% in termini di soddisfazione di u so aspettu paragunatu à un ufficiu illuminatu da una lampada cù un indice di resa cromatica bassu (Ra<60).

图片42

Dunque, hè particularmente impurtante di sceglie un valore CRI adattatu. Per l'illuminazione domestica ordinaria, si ponu selezziunà lampade LED cù CRI ≥ 80, mentre chì i lochi cù esigenze di culore strette (cum'è studii di design è ambienti medichi) devenu sceglie prudutti
cù CRI ≥ 90. Inoltre, i cunsumatori devenu nutà chì CRI ùn hè micca l'unicu standard, è hè ancu necessariu cunsiderà parametri cum'è a temperatura di culore è l'efficienza luminosa.
Attualmente, e lampade LED cù un CRI altu sò necessarie in parechji lochi. In a filusufia LIPER: un CRI superiore à 80 hè solu un puntu di partenza. Ciò chì LIPER vole fà hè di assicurà chì ogni utilizatore possa aduprà lampade LED cù un CRI superiore à 90!

In l'era di l'illuminazione LED, l'indice CRI hè diventatu un criteriu impurtante per misurà a qualità di a luce. À u mumentu di l'acquistu, i cunsumatori devenu sceglie prudutti cù una resa cromatica eccellente secondu i so bisogni per ottene una sperienza d'illuminazione più sana è più cunfurtevule.

Eccu ciò chì vulemu mustrà vi di u downlight LED di a serie Liper MW.


Data di publicazione: 17 di ghjugnu di u 2025

Mandate u vostru missaghju à noi: