Un Video di Prughjettu di Illuminazione da Liper Palestine Partner

Illuminazione di a fruntiera trà l'area di Gaza è a Republica Araba d'Egittu
U prughjettu si estende da Al Rasheed Street in u punente à Karm Abu Salem in l'est, cù una lunghezza di 14 km.

*Fornitura è stallazione di 700 pezzi di proiettori LED di u German Liper
*20 pcs Proiettori LED di 1000 watt longu u cunfini
*Finanziatu da u guvernu palestinianu
*Supervisatu da u Ministeru di i Travaglii Publici è di l'Abitazione - Statu di Palestina
*Implementatu da Al-Haddad Brothers Company

Liper s'impegna à fà a nostra propria marca, pudemu furnisce tippi di luci per aiutà è sustene l'apertura di a vostra propria buttrega di luci LED, un serviziu one-stop chì vi face fà affari cun tranquillità, senza bisognu di piglià tempu à circà i prudutti.Qualunque cosa vulete, Liper pò furnisce.

U nostru cumpagnu di Palestina hà a stessa missione chì noi.Ùn furnisce micca solu luci LED, ma ancu furnisce materiali d'installazione, cablaggio, installà luci, in più, pianificà è sparte u disignu generale di l'illuminazione, eseguendu calculi di illuminazione dettagliati o apprussimati, spartizione, scuntrà indicatori cumpleti cum'è a resa di culore, u cuntrollu di l'abbagliamentu, è partitioning funziunale, eseguisce è arrangendu arrangiamenti di illuminazione ragiunate secondu diverse lampade è diverse lochi.Quelli chì pudemu vede da u video.

U disignu di l'illuminazione usa diverse forme, culori è luminosità per sprime u paisaghju è l'atmosfera.Hè impurtante di sceglie una luce adattata per migliurà a qualità di l'illuminazione è aumentà l'efficienza ecunomica.

Perchè Liper LED floodlights pò ièssiri usatu in u prugettu, fora di i mutivi chì avemu digià citatu prima, u fattore di putenza dinù un puntu veramenti impurtante per un prughjettu guvernu.

12
13

Fattore di putenzamisura l'efficienza di l'apparecchi elettrici.U fattore di putenza bassu indica chì a putenza reattiva di u circuitu per a cunversione di u campu magneticu alternante hè grande, chì aumenta a perdita di putenza di a linea, per quessa, u dipartimentu di alimentazione hà un certu requisitu standard per u fattore di putenza di l'unità di putenza.Se PF = 0,9 chì significa chì ci hè solu 0,1 perdita di putenza di a linea.Per i proiettori Liper LED chì sò stati utilizati in u prugettu, u PF più di 0,9.

Cù u sviluppu cuntinuu di a sucetà, u ritmu hè diventatu più veloce è più veloce, u requisitu per u serviziu unicu hè crescente, a ghjente ùn hà micca abbastanza tempu è si sentenu cunfusu per circà assai centru di serviziu solu per un casu.
Scegli Liper è partner Liper in u mondu sanu, sceglite super comodità, serviziu superiore, qualità eccellente è grande marca.


Tempu di Postu: 05-Jan-2021

Mandate u vostru messagiu à noi: