Alluminiu

U materiale di l'alloghji di a lampa LED hè generalmente aluminiu die-cast.Stu tipu di materiale hè forte è ligeru, cù alta durezza.Mentre risponde à i requisiti di qualità di lampade, riduce u pesu à a maiò parte è rende i lampade più sicuri è più affidabili.Inoltre, l'aluminiu hà ancu un vantaghju naturali in a dissipazione di u calore, è hè a megliu scelta per fà luci LED.

Sè u pesu di i luci LED, in lochi alti, hè pisanti, ci sarà risichi di sicurità.Per esempiu, u supportu di luce solare LED hè stallatu nantu à u supportu.Se a qualità hè troppu grande, carcherà assai u socket è causarà periculi di sicurezza.Per quessa, u pesu di a lampada deve esse ridutta quant'è pussibule, assicurendu una durezza abbastanza per suddisfà i bisogni di prutezzione di a lampada.

Tramindui i plastichi industriali è l'aliaghji d'aluminiu ponu risponde à i requisiti, ma a conduttività termale di plastica hè luntanu da risponde à a dumanda.Hè ancu faciule d'età quandu espunutu à u ventu è à a pioggia, riducendu a vita di a lampada, cusì l'alia d'aluminiu hè a megliu scelta.Se u ferru hè utilizatu cum'è a cunchiglia esterna di luci esterne, u ferru si arrugginirà o ancu crack in l'ambienti cumplessu di l'esterno, causendu periculi di sicurezza.

Inoltre, in quantu à a conduttività termale, hè sicondu solu à l'argentu, u ramu è l'oru.L'oru è l'argentu sò troppu caru.U pesu di ramu hè un prublema.L'aluminiu hè a megliu scelta.Avà parechji radiaturi sò fatti di aluminiu, chì hè u megliu per a dissipazione di u calore di l'illuminazione.

Ci hè una strata di passivazione nantu à a superficia di l'alia d'aluminiu, chì pò prevene a corrosione esterna di l'alia d'aluminiu, cusì hè adattatu per l'usu in ambienti esterni, chì aumenterà assai a vita di serviziu di a lampada.

Perchè l'aleazione d'aluminiu hà assai vantaghji, ancu s'ellu hè caru, serà sempre sceltu cum'è u materiale di luci led outdoor.Basatu nantu à u funziunamentu di l'alia d'aluminiu, avemu sviluppatu a tecnulugia di cunduzzione di calore d'aluminiu, cusì chì a cunchiglia diventa u radiatore di e luci.

Tutti i luci interni è fora di a porta da Liper sò fatti di aluminium.making full use of resources, è a qualità hè affidabile.


Tempu di pubblicazione: 03-Nov-2020

Mandate u vostru missaghju à noi: