STORIA DI Sviluppu di LIPER LED TRACK LIGHT

Oghje, andemu à verificà a storia di u sviluppu di liper led track light.

A prima generazione hè a serie B, parechji vechji clienti anu da familiarizà cun ella, sta generazione hè stata spinta fora in l'annu 2015 quandu a luce di pista led hè sempre novu cuncettu in u campu di l'illuminazione.Tutti l 'àutri fornituri offre tippu tonda in u mercatu, però, LIPER mai cupià è lanciata tippu quadru, grande successu per via di u disignu unicu.

imagine 2

A seconda generazione hè a serie E chì hè stata spinta fora in l'annu 2019, a luce di pista led ùn hè micca un novu pruduttu in u mercatu avà, a ghjente ùn hè micca solu cuncentrata nantu à u disignu, ma ancu attente à u paràmetru.U vantaghju di a luce di a pista LED di a serie E hè un angolo di fasciu regulabile da 15 à 60 gradi, stu cuncettu assorbe l'attenzione di tutti i clienti, occupanu definitivamente u mercatu assai veloce.

imagine 3

Avà, l'annu 2022, l'illuminazione LIPER facenu un grande annunziu, a luce di pista LED di a serie F serà spenta recentemente.I paràmetri sò assai migliurati, 90 gradi regulable up and down angle, 330 gradi di rotazione horizontale, efficienza lumen più di 100lm / W.

Di sicuru, CRI hè assai impurtante per led track light, influenza assai u glowing, R9 hè più di 0, chì significa?Significa chì a luce pò spot nantu à l'uggetti più brillanti è più suave.

imagine 1

LIPER abbisogna à circà di novu è cambià tuttu u tempu, da a storia di sviluppu di led track light, hè faciule fà a cunclusione perchè LIPER hè pupulare, ùn hè micca?


Tempu di post: 11-May-2022

Mandate u vostru missaghju à noi: