Downlight impermeable IP65 in Kosovo è Israele

Questu hè u nostru centru cummerciale di l'agente di u Kosovo induve u principale display mostra Liper IP65 downlight.

liperu 2
liperu 3

Eccu u nostru magazzinu di l'agente di u Kosovo, postu chì u scaffale hà toccu cumplettamente u tettu è deve esse pulita è disinfettata regularmente, in questi casi, a luce di alta baia sospesa chì si usa principalmente in magazzinu è u downlight normalment IP20 ùn hè micca adattatu.

Perchè l'impermeable IP65, superficia muntata, alta putenza, alta efficienza lumen, esse a prima scelta subitu.

liperu 4
liperu 5

Inoltre, u nostru centru cummerciale di l'agente di l'Israele, Liper IP65 waterproof downlight display board vicinu àu cash register induve hè a zona di prumuzione principale.

Fighjate!!!U nostru cumpagnu d'Israele si batte per questu.

Eccu unu di i prughjetti di downlight IP65 in Israele.

A festa di u prugettu cù una dumanda ferma chì l'insetti ùn ponu micca in i luci.U downlight tradizionalmente guidatu cù picculi buchi, hè per quessa chì l'insetti ponu andà in l'internu, hè per quessa chì assai clienti sò disturbati da l'ombra negra in i luci.Downlight Liper IP65 cù integratu

cuncepimentu, nunda ùn pò andà à l'internu di e luci, Liper pò offre luci pulite per sempre.

liperu 6
liperu 7
liperu 8
liperu 9

Liper cum'è una fabricazione LED sempre guida a direzzione di u mercatu, un downlight 50watt hè spintu fora.Micca solu aumentà u putere, ma ancu l'aghjurnà.

1, Aumentatu a putenza di e perle di lampada, pò ghjunghje à più di 100 lumen per watt, abbastanza luminoso per una grande zona.

2, Muffa nova, u filu di output integratu cù u muffa posteriore chì pò prutege u filu è assai eleganti

3, Ci hè una etichetta chì mostra chì hè anti-insetti è impermeabile per continuà à ricurdà i clienti

4, Una nova scatula interna speciale chì pò catturà a visione di u cunsumadore mentre spazzanu nantu à u scaffale

5, quadru neru dispunibule

Da avà, u nostru downlight IP65 soprattuttu cù una putenza cumpleta chì pò risponde à i vostri bisogni per tutta a vostra casa, ùn importa micca u salottu, a sala di pranzu, a cucina, u bagnu, u balcone o u muru esterno di u cortile.

Retroilluminatu è latu-illuminatu hè un altru disignu differenziale chì pò fà i luci più suave è luminoso.Sceglite Liper, sceglite u serviziu in un passu per tutta a vostra casa. Nisun disturbatu, nè disturbatu, nè abbagliante, efficace è eccellente.


Tempu di posta: 28-Jan-2021

Mandate u vostru messagiu à noi: