Liper D serie IP65 high bay light project

L'IP65 High Bay Light hè stata appena lanciata, è avà hè intrutu in u mercatu è principia à fà a so marca.Parechji prughjetti di l'ingegneria o i clienti di l'affari di custruzzione anu dimustratu un forte interessu in questa luce.Liper vole ringrazià tutti quelli chì amanu u nostru novu pruduttu è ci sustenenu.

127 (4)
127 (3)
127 (2)

In certi spazii grandi cù tetti alti, pudemu spessu vede luci di alta baia.Fornisce una distribuzione di luce più larga per grandi spazii, per quessa hè principalmente adattatu per i lochi industriali è cummirciali cum'è magazzini, gymnasiums, barns è supermercati, etc.

In a stampa, pudemu vede l'applicazione attuale di u cliente di sta luce di alta baia.Cumplementa bè a fonte di luce è migliurà a visibilità di l'ambiente di travagliu.

Un altru puntu chì deve esse citatu hè chì a so qualificazione impermeabile hè IP65, chì pò esse usata in tutte e cundizioni interni o esterni, è hè perfetta per ogni locu seccu, umitu è ​​umitu.

127 (7)
127 (6)
127 (5)

U cliente per stu prughjettu aspittava sta luce per un bellu pezzu.Quandu u cuntinuu hè ghjuntu à u magazzinu di u nostru cliente, anu dispostu à piglià a luce da u cuntinuu è pigliate direttamente à u situ di stallazione, è stallatu quella notte.È tuttu u magazzinu hè pienu di Liper'sLuci di alta baia IP65.

In fine, riassume i vantaghji di Liper's slimIP65HighBay Lott:

1. Capacità di dissipazione di calore più forte.Perchè u prugramma Driver à bordu rimpiazza u driver installatu nantu à a cima.Cusì ùn ci hè micca teme di "gas caldu in sopra".

2. IP65 rating waterproof.Adatta à parechji ambienti.

3. Alta luminosità, super adattatu per u tettu altu grande spaziu di metru quadru.

4. U 50-cm-long catina di sospensjoni di stallazione sicura rende a luce Liper più stabile è più sicura, è cunvene per a stallazione.

5. High CRI, ripristinà perfettamente u culore di l'ughjettu stessu, vi portanu un ambiente culurita, soprattuttu grande per installà in u supermercatu, verdura, cibo di l'oceanu, carne è zona di frutti.


Tempu di Postu: Dec-07-2021

Mandate u vostru messagiu à noi: