Liper-GOGAJ Kosovo

A cuuperazione cù a squadra Liper in Kosovo hè finita perfettamenti di novu !!!Tramindui avemu travagliatu nantu à u novu pianu.

Kosovo 2

Prima di tuttu, duvemu ringrazià ognunu di i nostri amici GOGAJ per u so travagliu meticuloso, grazie per u vostru entusiasmu in l'attitudine è a prudenza in u travagliu, è l'amicizia trà Liper è Gogaj hè stata più approfondita.

Da a pruduzzione à l'urganizazione à u trasportu à u scaricamentu, Semu assai felici chì e cose sò state realizate avà.Pudemu vede chì ogni pacchettu di Liper hè dispostu nantu à a scaffale in modu ordinatu.In fine, l'illuminazione Liper serà sceltu da ogni cunsumu caru, forse entra in una famiglia, o una buttrega, una fabbrica, o appesa alta in una larga sala di mostra, o nascosta accantu à ogni strada in u parcu, ecc... Avemu sceltu Liper cum'è un modu di vita, à traversu liper, avemu cridutu chì un ambiente di più energia-efficaci è cunfortu hè dinù copre a nostra vita.

Liper Lighting hè in permanenza in u sviluppu è l'esplorazione di prudutti megliu è più ecunomichi.A nostra intenzione originale hè di sperà chì Liper hà da ghjucà un rolu impurtante in a vita glubale guidata, è questu hè a nostra forza motrice per u prugressu cuntinuu.Sò assai felice d'avè Gogaj cum'è cumpagnu di Liper.Avemu u listessu scopu in u risparmiu d'energia è a prumuzione di l'illuminazione led, per gode di ogni mumentu più caldu, è per creà un futuru più luminoso inseme.

I seguenti ligami sò dui video chì mostranu u prucessu di scaricamentu di a squadra Liper Kosovo è u magazzinu di almacenamentu di e merchenzie, è i sorrisi caldi di l'amici di Liper sò ancu per tutti!Liper Lighting spera è insiste nantu à a vendita trasparente, è aspittemu a scelta di ogni amicu.

L'ultimi prudutti di Liper Lighting sò ghjunti in u mercatu Gogaj!Allora chì aspetta?Fighjate à e nostre luci led, simu quì aspittendu a vostra ghjunta.


Tempu di Postu: Nov-08-2021

Mandate u vostru missaghju à noi: