Prughjettu Liper IP65 High Bay Light in Mediu Oriente

A stella italiana per u magazzinu di l'industrie di l'aluminiu in Ghjordanu hà finitu d'installà una luce alta Liper IP65 da 200W è 150 pezzi.st2 d'aprile di u 2021.

U nostru cumpagnu offre un serviziu unicu per u prugettu, micca solu furnisce luci, ma hè ancu rispunsevule di l'installazione, u pruprietariu di u magazzinu stella italiana hè assai suddisfattu.
Foto di gruppu dopu l'ispezione

Liper hè cumpagnu cù u pruprietariu

4

Squadra Liper

5

L'illuminazione LED High Bay hè largamente aduprata in fabbriche, magazzini, ristoranti è altri lochi industriali, tutti questi lochi anu una caratteristica cumuna: un longu tempu d'illuminazione è soffitti alti. Cusì i clienti si focalizanu male nantu à a stabilità, perchè l'installazione è a sustituzione sò assai difficili.
 
A luce Liper IP65 per l'alta baia pò offre una bona suluzione d'illuminazione industriale
1- U dissipatore di calore in alluminio pressofusu cù alette di raffreddamentu assicura una bona dissipazione di u calore
2- Cù u driver separatu, pò funziunà bè sottu à 85-265V
3- A prutezzione da sovratensione ghjunghje à 6KV
4- Fattore di putenza elevatu, >0,9
5- Efficienza di lumen più di 100 lumen per watt
6- Impermeabile IP65, senza prublemi per u magazzinu esterno
7- Pò offre CE/CB/IEC/EMC

Grazie torna à a stella italiana chì hà sceltu Liper, vedemu alcune foto mandate da u nostru partenariu

6
10
7
9

Cum'è capu in u duminiu di l'illuminazione LED, Liper ùn si ferma mai.
Ancu s'è l'attuale luce LED IP65 per grandi superfici riceve feedback superiori da u mercatu è da i clienti, avemu sempre bisognu di un aghjurnamentu.
Cum'è tutti sapete, u trasportu di merci è e materie prime sò aumentate dapoi l'annu scorsu, è u COVID-19 hà rallentatu l'ecunumia, in questi casi solu i prudutti cù più cumpetitività di u mercatu ponu esse favuriti da i clienti.

Cusì facemu u nostru megliu per apre un mudellu chì hè magre pò risparmià spaziu in u cuntainer, l'annunzieremu appena u pruduttu serà sviluppatu.


Data di publicazione: 07 d'aprile 2021

Mandate u vostru missaghju à noi: