Liper IP65 High Bay Light Project in Mediu Oriente

A stella italiana per l'industria di l'aluminiu magazzinu in Jordan finisci installatu 200W 150pieces Liper IP65 high bay light on 1st2 d'aprile di u 2021.

U nostru cumpagnu offre un serviziu one-stop per u prughjettu, micca solu furnisce lumi, ma ancu rispunsevuli di a stallazione, u pruprietariu di u magazzinu stella italiana hè assai cuntentu.
Foto di gruppu dopu l'ispezione

Liper partner cù u pruprietariu

4

A squadra di Liper

5

LED High bay light hè largamente usata in fabbriche, magazzini, ristoranti, è altri lochi industriali, tutti quelli lochi anu una caratteristica cumuna: tempu di illuminazione longu è soffitti alti.Allora i clienti fucalizzanu male in a stabilità, perchè stallà è rimpiazzà hè assai difficiule.
 
Liper IP65 high bay light pò offre una bona suluzione industriale di illuminazione
1- Un dissipatore di calore d'aluminiu in pressofusione cù alette di raffreddamentu assicura una bona dissipazione di u calore
2- Cù u driver separatu, pò travaglià bè sottu 85-265V
3- A prutezzione di surge raggiunge 6KV
4- Fattore d'alta putenza,> 0,9
5- Efficienza di lumen più di 100 lumen per watt
6- Impermeabile IP65, senza prublema per un magazzinu esterno
7- Pò offre CE/CB/IEC/EMC

Grazie di novu stella italiana sceglite Liper, Videmu qualchi ritratti mandati da u nostru cumpagnu

6
10
7
9

Cum'è un capu in u settore di l'illuminazione LED, Liper ùn si ferma mai.
Ancu se l'attuale luce LED IP65 High Bay riceve un feedback superiore di u mercatu è di i clienti, avemu sempre bisognu di un aghjurnamentu.
Cum'è tutti sapete, u trasportu è a materia prima anu aumentatu da l'annu passatu, è u COVID-19 rallenta l'ecunumia, in questi casi solu i prudutti cù più competitività di u mercatu ponu esse favuriti da i clienti.

Allora pruvemu u nostru megliu per apre un mudellu chì hè slim pò salvà u spaziu di u containeru, l'annunziaremu appena u pruduttu hè sviluppatu.


Tempu di Postu: Apr-07-2021

Mandate u vostru missaghju à noi: