Liper Lights in u museu Zaykabar in Yangon

Locu di u prughjettu:Museo Zaykabar in Yangon Myanmar

Luci di prughjettu:Liper Led Down Light è Led Floodlight

Museo Zaykabar basatu in Royal Mingalardon Golf & Country Club Yangon Myanmar, chì mostra Patrimoniu di Myanmar, Articuli Storici, Arte Contemporanea, Fossili Storici, Articuli Storici Antichi di Casa, Articuli di Casa Reale, Vasi è Padelle Storiche ...

U primu è unicu museu privatu custruitu in u Museu Zaykabar chì hè assai anticipatu da u presidente Dr Khin Shwe è u sicondu presidente u zaykabar.

liper1

Ci hè duie esigenze veramente impurtanti per i lumi chì sò stati pruposti quandu a squadra di custruzzione di u Museu Zaykabar hà sceltu.

1.Excellent dissipazione di calore

2.High CRI

U Museu di Zaykabar ci hà spiegatu, per prutege e reliquie culturali da l'aria umida, mantenenu una temperatura stabile secca è longu chì serà più altu di a temperatura normale, in più di u tempu di travagliu di luci super longu in un museu, intantu, a cultura culturale. reliquie mostra u so veru culore pò purtà una megliu comprensione è apprezzazione.In questi casi, hè necessariu dissipazione di calore qualificata è CRI altu.

Dopu a comparazione di luci di diverse marche è a prova stretta, Liper LED downlight è floodlight finalmente esse sceltu.

liper2
liper3

Perchè?

Sottu à u nostru laboratoriu di R&D à livellu naziunale, testemu e nostre luci cumplettamente per simulà a situazione d'usu attuale, ancu peghju.Gestione di qualità super tutale (TQM) per assicurà a qualità di e nostre luci.

Fighjendu nantu à sti dui esigenze da u Museu Zaykabar.

Mantene l'illuminazione in u nostru armariu à alta temperatura (45 ℃ - 60 ℃) per circa 1 annu per pruvà a stabilità è accende è spegne automaticamente durante 30 seconde per assicurà a resistenza superiore à l'impattu.

Ci concentreremu ancu nantu à a prova di e temperature di travagliu di alcune parti chì sò in relazione cù a dissipazione di u calore.Per esempiu: parti spessu operate o toccu, punti di chipboard, etc. Avemu da assicurà a temperatura di u travagliu in a gamma standard.

Perle di lampada SANAN di alta qualità cun lumen elevatu è CRI.Ci hè una macchina di teste di sfera integrata, pudemu offre esattamente u paràmetru di culore di luci, paràmetru elettricu è paràmetru di luci.

Cuntrollamu un paru di ritratti per u primu è solu un museu privatu in u Museu Zaykabar.Liper lights sprinkle nantu à u museu d'oru è permettenu à a ghjente apprezzà u cristallu di reliquie culturali è arti.

liper4
liper5
liper6
liper7
liper8
liper9

Tempu di pubblicazione: 22-dic-2020

Mandate u vostru missaghju à noi: