Liper a nova cerimonia di apertura di u showroom in Bagdad

Semu assai entusiasti di dì à tutti l'incredibile bona nutizia chì Liper hà apertu un showroom in Baghdad Iraq.

luci di liper1

22 di ferraghju di u 2022, oghje hè u ghjornu di apertura di a marca Liper Baghdad.U novu showroom si trova in Camp Sarah Street.A famiglia Liper hà illuminatu un novu puntu nantu à u mondu.Fatemu u nostru megliu desideriu à i nostri partenarii.

Parechji amichi da l'Iraq sò stati invitati à unisce à sta cerimonia di apertura.Sempre più persone cunnosci bè di e storie di Liper è mira.U culore aranciu, u culore più caldu, mostra u culore di u core di a famiglia Liper.Travagliemu tutti inseme per fà l'Iraq più risparmiu d'energia è gode di una vita più luminosa.

Hè una bona chance per l'omu di Liper si riuniscenu per celebrà è stabilisce una nova strategia di liper in Baghdad Iraq.

luci di liper2
luci di liper3

Dopu à 2 mesi di preparazione, stu showroom da una casa viota cambia à una casa liper accogliente.Da u disignu di u designer di Liper à u travagliu di ogni travagliadore è u pianu perfettu di apertura di i partenarii, ringraziemu à a dedizione di tutti è aspettemu un futuru megliu.Di sicuru, continueremu à sviluppà è cuncepisce, lanciate novi prudutti d'alta qualità à u mercatu.

liper lights5
luci di liper1

In questu showroom, mostra u novu pruduttu Liper.

Downlight di diamante, articulu di design di diamanti patentatu da a cumpagnia Liper.Micca tutti ponu permette u diamante veru.Ma ùn pudete micca mancà u downlight di diamanti Liper.

A forma tonda è ovale pò risponde à e diverse esigenze di u mercatu

100LM/W altu rendiment di lumen

20/30W dispunibule

Impermeable IP65

Cuntrolla Wifi dispunibule

In a ceremonia di apertura, assai clienti sò attratti da questi articuli è ponu aspittà per uperà.

Pudete ancu truvà downlight EW, downlight senza cut-out, floodlight XT, streetlight C, tuttu u pruduttu di a serie di a famiglia Liper in u nostru showroom di Bagdad.Più prudutti novi seranu cuntinuà à aghjunghje.

In l'ultimu, celebremu di novu l'apertura di l'apertura di u showroom Liper Baghdad.Speremu chì l'affari serà prusperu è tuttu va bè.Allargemu a vita Led è cresce inseme.


Tempu di Postu: Mar-11-2022

Mandate u vostru missaghju à noi: