Liper-Palestine gira nantu à u novu capitulu

Sò u nostru cumpagnu di a riva occidentale di Palestina, chì hà rinnuvatu cù successu u cuntrattu di l'agenzia esclusiva cù Liper Lighting.

Avà, si celebravanu.Grazie per a fiducia è u sustegnu di i nostri clienti, ancu felicitazioni per a nostra cuuperazione cuntinuata.Stu tipu d'affari à longu andà hè sempre basatu nantu à a marca, a qualità, u prezzu è u serviziu chì Liper presta assai attenzione.

avab (2)

Sò in u showroom di Liper nantu à a riva occidentale di Salfit in Palestina.Per qualsiasi di i nostri clienti, Liper li furnisce un supportu di promozione, è ponu sceglie di custruisce a tenda o showroom secondu u disignu di Liper è vultà à Liper per sussidia a so input.vi aiuteremu à salvà u vostru costu di decoru, vi aiuteremu à prumove a marca, è vi aiuteremu à vede e luci in un modu megliu.

avab (3)
avab (4)
avab (5)
avab (8)
avab (6)
avab (9)
avab (7)
avab (10)
avab (11)

Offremu à i clienti cataloghi detallati, diversi canali di publicità è una varietà di materiali promozionali per aiutà l'agente di Liper à fà un affari megliu è più faciule.

U zitellu hè assai caru, nò?Cum'è u LED DOWNLIGHT daretu à ellu.U disignu compactu rende eleganti, è una larga gamma di wattage da sceglie.Disegni specchiu o matte, ci hè sempre unu chì pò risponde à i vostri bisogni.I luci LED ponu dà più luce cù menu putere.Fate a vita più risparmiu d'energia è amichevule à l'ambiente.

avab (12)
avab (13)

Avemu parechji prudutti di vendita calda.U LED DOWNLIGHT accantu à stu bellu omu hè unu di elli.Downlight LED impermeable IP65 Liper.Ùn hè micca bellu ?

Disegnu di quattru culori, biancu, neru, oru è legnu.IP65 ùn hè micca solu impermeabile, ma ancu a prova di zanzara.Retroilluminati è laterali ponu illuminate a vostra vita in tutte e direzzione è vi portanu un ambiente di illuminazione elegante è speciale.U corpu di luce ùn sarà micca giallu o crack dopu esse usatu per un bellu pezzu, mantenendu a LUCE LED pulita è bella tuttu u tempu.Tutti issi fattori facenu stu tipu di LED DOWNLIGHT diventàun venditore caldu è sò in grande dumanda in u mercatu mundiale di LED.

Semu una cumpagnia putente.Avemu R & S è pruducia da noi stessi, sia u prezzu o a qualità pò esse garantitu.Sceglite a marca di luci LED Liper, è unite à a nostra grande famiglia Liper.Facemu u mondu più risparmiu d'energia inseme è purtemu un ambiente di illuminazione più bellu.

LUCI LED Liper

Tempu di Postu: 11-Oct-2023

Mandate u vostru missaghju à noi: