Liper & Toshiba Brand Co-Branding

Alemagna1Marca Liper,Giappone2TOSHIBA Tailanda3ramu, co-branding Marca brillanti.A cooperazione hè digià stata annunziata trà tutti i partiti dopu una longa investigazione per l'equità di a marca, l'adattazione, l'implicazione di u produttu, è una quantità di marche partner.Felicitazioni!!!

U 3 di settembre di u 2021, a filiale di Toshiba Thailand hà publicatu un novu pruduttu, postu nantu à a so pagina di Facebook.Marca Germania Liper Brand Japan TOSHIBA Thailand branch, co-branding marca Shining, cumincianu a cuuperazione formale.

7a92a7b678e687f16b510f2fb6447c9

Partenza da u lampione LED di a serie Liper C

Prutezzione di l'ochji di Liper aghjurnà T bulbu nantu à a strada

Per piacè stà à sente!

Prima, grazie assai TOSHIBA fiducia per a marca LIPER.Continueremu u passatu è apre una strada per u futuru, cuntinuemu à serve à voi è à l'altri clienti multitùdine sottu l'attitudine onesta è reputazione in tuttu.Hè a nostra rispunsabilità di offre prudutti di qualità è serviziu satisfacente per rinfurzà l'imaghjini di a marca è rinfurzà e caratteristiche di a marca.

Ci hè un tempu duru è longu per l'investigazione di a marca è l'appruvazioni di a qualità di u produttu, i vantaghji unichi di a marca tedesca è a qualità eccellente di u produttu ci facenu una marca cumuna.

1. U disignu eleganti, simplice è classicu hè u fundamentu di i prudutti di marca, Liper cuncepisce qualsiasi luci sempre sottu à sti elementi, ùn passa mai fora di data.

2.Die-casting materiale d'aluminiu, durabilità

3. U nivellu d'impermeabilità IP66 è a prova di temperatura alta è bassa (-50 ℃ à + 80 ℃) assicuranu a durabilità in tuttu u clima.

4.Surge prutezzione sin'à 3KV, stadda

5.High lumen efficienza illuminate bè ogni angulu

6.Cosa hè di più, è tutti passanu a prova

1) Caratteristica elettrica è di culore
2) caratteristica à a variazione di tensione
3) Test di circuitu cortu apertu
4) Test di forza elettrica è resistenza d'insulazione

A cuuperazione hè principiata, a strada hè à i nostri pedi, travagliemu inseme per scrive è creà un futuru megliu chì ci appartene.

illuminazione liper1Liper &illuminazione liper2 illuminazione liper3TOSHIBA


Tempu di Postu: Settembre-06-2021

Mandate u vostru missaghju à noi: