Smart Home, Smart Lighting

A casa intelligente hè diventata una nova tendenza muderna in l'ultimi anni, è hè ancu una sperienza fresca purtata da a tecnulugia.I lampi sò una parte impurtante di a casa.Allora chì sò e diffarenze trà luci intelligenti è luci tradiziunali?

Cumu hè l'attuale casa intelligente?
Ci saranu assai cunsumatori chì sceglienu una casa intelligente ma ùn sanu micca ciò chì ci pò purtà.In fatti, u nivellu attuale di intelligenza chì pò esse rializatu hè di aghjunghje qualchi dispusitivi di cuntrollu è sensing devices à a vostra casa.In una stanza intelligente, pudemu prima stabilisce u prugramma, cusì chì a macchina pò "capisce" è "amparà" u vostru cumpurtamentu.Per mezu di u cuntrollu di voce o di u dispositivu, pò capisce e nostre parolle è seguità struzzioni per fà e cose.Hè ancu pussibule per noi di cuntrullà i dispositi in casa attraversu smartphones cunnessi da migliaia di chilometri di distanza.

luci di liper2

In a casa intelligente, a diferenza più significativa trà luci intelligenti è luci tradiziunali hè: cuntrollu.
I luci tradiziunali sò solu opzioni cum'è accensione è spegnimentu, temperatura di culore è apparenza.Luminari intelligenti ponu allargà a diversificazione di l'illuminazione.At prisente, hè cunnisciutu chì i luci in a casa pò esse cuntrullati in quattru manere: buttone, toccu, voce è dispusitivu App.In cunfrontu cù lumi tradiziunali, hè assai più convenientu per andà in ogni stanza per cuntrullà una per una.

luci di liper3

Inoltre, i luci intelligenti portanu una varietà di scene di illuminazione.Per esempiu, quandu l'utilizatori volenu fighjà un filmu, selezziunate solu u modu di scena di u cinema, è i luci in a stanza saranu automaticamente spenti è aghjustati à a luminosità più adatta per vede i filmi.
Ci hè ancu qualchi luci intelligenti chì ponu ancu stabilisce u modu di notte, u modu sunny, etc. di i luci attraversu u prugramma sett.

L'effetti di illuminazione ricchi seranu ancu unu di i mutivi per chì l'utilizatori sceglienu luci intelligenti.I lampade intelligenti supportanu generalmente l'aghjustamentu di a temperatura di u culore, è sustenenu a temperatura di u culore dolce eccessiva, chì ùn hè micca dannusu per l'ochji.Lasciate l'utilizatori gode di l'elegante luce bianca fresca in a so casa è l'atmosfera di un caffè di tantu in tantu.

luci di liper4

Cum'è u sviluppu di l'illuminazione intelligente matura, credemu chì in u futuru, serà più cà solu un cuntrollu remoto è un cuntrollu programatu.L'esperienza umana è a ricerca intelligente diventeranu mainstream, è avemu da sviluppà un illuminazione intelligente più efficiente, cunfortu è sana.


Postu tempu: Apr-02-2022

Mandate u vostru missaghju à noi: