L'impurtanza di u disignu di l'illuminazione di u stadiu

Ch'ella sia cunsiderata da u sportu stessu o da l'apprezzazione di l'audienza, i stadii necessitanu un inseme di piani di cuncepimentu di illuminazione scientifica è raghjone.Perchè dicemu cusì ?

Per u stadiu, ùn speremu micca solu chì hà una bella apparenza è facilità internu cumpletu, ma hà ancu un bon ambiente di illuminazione.Per esempiu, illuminazione raghjone è uniforme, temperatura di culore scientificu di lampade, eliminazione di abbagliamenti, etc.

In più di assicurà chì i participanti sportivi (cumpresi atleti è arbitri, etc.) ponu ghjucà u so veru livellu bè è evità accidenti di sicurezza innecessarii, hè ancu necessariu di assicurà un bonu effettu di vista per l'audienza.A più impurtante, un disignu di l'illuminazione di u stadiu sportivu qualificatu deve risponde à l'effetti di illuminazione richiesti per diverse trasmissioni TV è trasmissioni in diretta.

In generale, per un stadiu di sport mudernu, avemu bisognu di i seguenti trè punti chjave in u disignu di l'illuminazione:

1- Se l'illuminazione pò risponde cumplettamente à i bisogni visuali di i participanti sportivi, cum'è l'atleti è l'arbitri.À u listessu tempu, se l'impattu negativu di l'illuminazione nantu à i participanti sportivi hè minimizatu, cum'è l'illuminazione eccessiva è u glare.

2- Sia u sistema di illuminazione pò risponde à i bisogni visuali di l'apprezzazione di l'audienza, cusì chì u prucessu di cumpetizione pò esse presentatu cumplettamente, cumprese l'espressioni di l'atleti, vestiti, puntelli, etc. Inoltre, avemu ancu bisognu chì l'impattu negativu di l'illuminazione nantu à l'audienza sia minimizzata.

3- D'altronde, per certi cumpetizioni, ci sò solu uni pochi di persone chì fighjenu u ghjocu in diretta.Dunque, u sistema di illuminazione deve ancu risponde à i bisogni di l'illuminazione di u relay TV è a trasmissione in diretta, è migliurà a qualità di u video.

U prughjettu di l'illuminazione hè realizatu da luci.U disignu per l'illuminazione di u stadiu intelligente hè di assicurà chì e luci ponu agisce in modu efficace nantu à l'ochji di l'atleti, l'arbitri è i spettatori à u stessu tempu, per vede tuttu.Cum'è a luce è l'ombra di l'ambienti di u locu, u culore di a superficia di l'uggetti, l'edificazioni, l'apparecchi è i vestiti, a forma è a dimensione di u mira di vista, a prufundità, l'effettu tridimensionale, u statu di l'atleti durante eserciziu, è l'atmosfera di u stadiu, etc.

Dunque, u disignu di l'illuminazione hè strettamente ligata à u sport.Un stadiu mudernu hè inseparabile da un sistema di illuminazione d'alta efficienza è di alta qualità.

Liper, cum'è un fabricatore LED cù 30 spirienza, ancu R & D è pruduzzione di luci di stadiu, quì ricumandemu dui mudelli di i nostri luci di stadiu.

Luci di stadiu di serie M

Luci di stadiu di serie X


Tempu di Postu: Apr-15-2021

Mandate u vostru missaghju à noi: