U prughjettu in AIA Insurance Service Company

Locu di u prughjettu: Hanoi, Vietnam

Luci di prughjettu: Downlight di serie Liper A

Descrizzione di u prugettu: U prughjettu hè chjamatu AIA TOWER è si trova in Hanoi, Vietnam.Aia Vietnam hè un membru di u Gruppu AIA, u più grande gruppu d'assicuranza di vita asiatica indipendente listatu in u mondu.

Fundatu in u 2000 per prutege a prosperità è a sicurezza finanziaria di u populu vietnamita, AIA Vietnam hè diventata una di e prime cumpagnie d'assicuranza di vita è hà guadagnatu a ricunniscenza di i so clienti è u so publicu di fiducia.

Prima di tuttu, ringraziu sempre assai di a fiducia è di u sustegnu di u cliente, perchè pudemu compie u prugettu.Cum'è a marca di illuminazione designata di stu prughjettu, Liper aderisce à u cuncettu di fà u mondu più risparmiu d'energia è piglia in seriu ogni picculu dettagliu.

L'avantage du downlight Liper

1. Wild cut out size pò copre a marca lasciata da vechja luce quandu vi rimpiazzà una nova
2. Pittura spray unica, mai peeling
3. Box terminal portanu facili stallà
4. Fibbia di primavera putente
5. Disegnu integratu più elegante
6. CRI> 80, chì mostra u culore di tregua di l'uggetti
7. SKD dispunibule

U significatu di a marca Liper

Ùn hè micca una coincidenza chì Liper in a cumpagnia d'assicuranza AIA, "assicuranza " hè ancu u valore potenziale di Liper.In i 30 anni di esplorazione constante, avemu scontru scontri, sorprese, tristezza, ma ancu scontru gioia, avemu sempre sustene u valore di rende u mondu più efficiente d'energia, per creà un ambiente luminoso bellu è armuniosu.

Liper hè un tipu di marca d'identificazione, un simbulu spirituale, è più impurtante, un tipu di valore una idea.

Liper ùn solu furnisce luce LED, ma ancu piglià a rispunsabilità suciale.

Liper hè sempre impegnatu à deve andà oltre u cuncettu tradiziunale di prufittu cum'è l'unicu scopu, enfatizà a preoccupazione per u valore umanu in u prucessu di produzzione, è enfatizà a cuntribuzione à l'ambiente, i cunsumatori è a sucetà.

Scegli Liper, scegli l'assicurazione.

I ritratti di u prughjettu

z2
z3
00
z4

Tempu di post: Dec-09-2020

Mandate u vostru missaghju à noi: