Cunniscenza extracurriculare

Attualmente, ci sòmicca isolatucuncepimentu èunità isolataalimentazione in u mercatu di l'illuminazione LED.

U disignu micca isolatu hè limitatu à i prudutti doppiu insulati, cum'è a luce di rimpiazzamentu di a lampadina, chì u LED è u pruduttu sanu sò integrati è sigillati in un plasticu non-conductive, cusì ùn ci hè micca risicu di scossa elettrica à u utilizatore finale.

Comu mostra in ustampa 

liper3

induve l'utilizatore hà accessu à tuccà u LED è u cablaggio di output, hè necessariu un fornimentu d'energia di l'unità isolata.

Un trasformatore isolatu o un alimentatore di alimentazione LED isolatu elettricamente significa chì u LED pò esse toccu direttamente da a manu senza esse electrocuted.Ancu s'è a putenza di guida LED senza trasformatore d'isolamentu pò ancu ottene un insulamentu meccanicu parziale cù l'aiutu di a cunchiglia protettiva, u LED in questu momentu ùn pò micca esse direttamente cuntattatu quandu travaglia.I luci insulati diventeranu mainstream in u futuru.

Comu mostra in a figura

liper4

L'alimentazione di l'alimentatore LED di tippu micca isolatu è isolatu per avè i so vantaghji è svantaghji, principalmente da i quattru punti seguenti:

In quantu à a sicurità:l 'isulamentu power supply hà più vantaghji, perchè u tippu di isolamentu power supply cù tensione larga, u funziunamentu hè megliu è stabile, dinù ùn pruvucarà alcun dannu à u corpu umanu, è a tecnulugia isolation più è più maturu.Tipu micca isolatu, a gamma di tensione hè ligeramente peggiu di l'isolamentu, a gamma di tensione hè trà110V-300V, è l'isolamentul'alimentazione pò fà60-300V, corrente alta è bassa hè assai uniforme.

In termini di efficienza:A sicura di l'unità di u tipu d'isolamentu, ma a bassa efficienza, l'efficienza di l'unità di u tippu senza isolamentu hè più altu.

In quantu à a struttura di u circuitu:u schema di isolamentu attuale hè soprattuttu schema circuitu flyback AC / DC, cusì u circuitu relative hè più cumplessu, altu costu.U tipu di non-isolamentu hè basamente aduprà DC / DC boost o circuit buck, u circuitu relative hè simplice, cusì u costu hè relativamente bassu.

In termini di precisione di corrente constante:u tipu di isolamentu pò esse in ± 5%.U tipu senza isolamentu hè difficiule di ottene.

liper5

Applicazione:

1, u IC o parte di u circuit board supply power, da u prezzu è u voluminu, a selezzione di supply power non-isolated.

2, l'usu di l'alimentazione di a bateria, nantu à i bisogni di a vita di a bateria, a selezzione di l'alimentazione micca isolata.


Tempu di post: 20-Jan-2021

Mandate u vostru missaghju à noi: