Liper Lights-Bhutan

Semu assai felici di dì à voi a nutizia eccitante chì Liper hà apertu una nova zona nantu à u pianu mundiale.In u paese bellu è felice di Bhutan, avemu ancu u calore di Liper.

safa

U 19 di nuvembre di u 2021, oghje hè u ghjornu di apertura di u magazinu specializatu di Liper in Bhutan, in questu ghjornu felice, Liper vulete offre i nostri migliori auguri.Avemu apertu una nova stazione, chì significa ancu chì a vita di salvezza di energia Led chì avemu perseguitu hè stata megliu prumuvuta è sviluppata.

sdfsd
fvdfvf

Semu assai grati per u sensu di cerimonia di u persunale di Bhutanese, chì hà stampatu u logu Liper nantu à u camion di scaricamentu.Inoltre, per questu scaricamentu, anu preparatu apposta maschere è guanti d'aranciu per assicurà un scaricamentu sicuru.

Cridemu cullettivu chì l'aranciu hè un culore caldu.Attraversu Liper, pudemu sente u calore chì si sparghje, è pudemu ancu sentu per u staffu è i capi di Bhutanese, tutti amanu a marca Liper.Spergu chì pudemu amparà assai da u viaghju in Bhutan di Liper da oghje, è chì i lucali si sentenu u nostru entusiasmu per a vita di risparmiu energeticu di Led.

图片1
图片2
图片3

Per l'apertura di a nova tenda, avemu fattu preparazioni longu è implementatu perfettamente secondu e nostre aspettative.Ringraziemu ogni impiegatu per a so dedicazione è aspettemu un futuru megliu.Di sicuru, avemu da cuntinuà à sviluppà è disignu, lanciari novi prudutti d'alta qualità à u mercatu, speru chì avemu da esse amatu da u populu di Bhutan, è avemu dinù darà u megliu sincerità.

图片4
图片5
图片6

U sopra hè a situazione quandu avemu finitu di carricà u magazzinu, è pudemu vede chì i scatuli aranciu sò digià pieni.Preparamu tutte e serie di prudutti Liper, cum'è luci di casa led, luci cumerciali led, luci industriali led, etc...

U seguente hè u ligame video di a panoramica di u magazzinu, benvenutu per vede a situazione attuale attraversu u nostru video.

Infine, celebremu di novu l'apertura di a tenda di specialità Liper Bhutan.Speremu chì l'affari serà prusperu è tuttu va bè.Allargemu a vita Led è cresce inseme.


Tempu di post: 19-novembre-2021

Mandate u vostru missaghju à noi: