Liper SKD LED Floodlight Project in Svezia

I proiettori LED di a serie Liper CS sò stati installati in unu di i muri esterni di un edifiziu residenziale in Svezia.Illuminà a strada di ritornu in casa per tutti i residenti.

Grazie à u nostru cumpagnu di Svezia per rinvià i ritratti di u prughjettu à noi.U culore biancu naturali di u faro porta una sensazione di vista suave è cunfortu, l'edificiu residenziale pare più tranquillu di notte, luminoso è sicuru.

Videmu l'imaghjini, l'angolo di fasciu di i proiettori porta un effettu di luce perfetta.

lsll (6)
lsll (3)
lsll (5)
lsll (4)

Proiettori LED di a serie Liper CS diversi cù altri mudelli, eccettu per e specificazioni basi

1.Waterproof finu à IP66, pò sustene l'impattu di e piogge forti è onde

2.Linear è larga tensione per voi di sceglie

3.Disegnu di l'alloghju patentatu è materiale d'aluminiu die-casting per assicurà a dissipazione di u calore superiore

Temperature 4.Working: -45 ° -80 °, pò travaglià bè in u mondu sanu

5.IK rate reach IK08, senza teme di cundizioni di trasportu terribili

6.CRI> 80, restaurà u culore di l'ughjettu stessu, veru è culurita

7.Overheat prutezzione, prutezzione di cortu-circuit, prutezzione di surges putenza

lsll (7)
lsll (1)

Cum'è tutti sapemu, u famosu cupertu di i proiettori LED hè di vetru, pare più bella, si senti più liscia.Ma cù un picculu prublema --- difficiuli di riparà è assemble.Avete bisognu di rompe u vetru prima se vulete cambià u chipboard è u riflettore.Copre u vetru, avemu bisognu di un staffu prufessiunali è di una macchina per fà u vetru è u corpu di luce strettu per assicurà l'impermeabilità.

Cuntrollandu i nostri proiettori di a serie CS, a lente ùn hè micca vetru, ma un PC d'alta qualità, riparatu per viti è anellu di sigillatura.Apertura è cambia facilmente in pezzi di ricambio.

Ùn importa micca u vetru di lente o PC, u mercatu cù una grande dumanda.Da u feedback di u mercatu, a dumanda di lenti di vetru hè più altu ch'è PC.
Allora perchè Liper spinghje stu disignu?

Siccomu parechji paesi di u guvernu s'impegnanu à aumentà i tassi di l'impiegu domesticu è prutegge è sviluppà l'industrii domestici, sempre più importatori cumincianu à impurtà solu pezzi di ricambio è assemble in i so paesi chì chjamemu SKD.In questu casu, assemblea facilmente serà un grande vantaghju.

Ma cù u sviluppu cuntinuu di stu affari, u travagliadori assemble sarà di più in più prufessiunale, l'equipaggiu di pruduzzione diventerà più è più cumpletu, u vantaghju di assemblea faciule serà ridutta, in ogni modu, Liper hà seguitu a direzzione di sviluppu di u mercatu.


Tempu di post: 26-mar-2021

Mandate u vostru messagiu à noi: