Perchè a luce led rimpiazza i lampi tradiziunali cusì veloce?

Avà pudemu vede luci led in ogni locu, In a strada, shopping mall,
in a fabbrica è in l'uffiziu, in u giardinu è in u parcu... È alcune luci led anu una funzione speciale, cum'è a luce di crescita led chì aiuta i pianti à cresce più veloce è a luce UV led chì hà una funzione di disinfezione è sterilizazione, Accende una luce UV led in casa. esse più sicuru durante u periodu COVID-19.Puderaghju chì e luci led sò intornu à noi.
Perchè a luce led rimpiazza i lampi incandescenti cusì veloce?

Prima, sapemu a diffarenza trà lampade incandescenti è lampade fluorescenti, è luci led.

● Lampada incandescente

A lampa incandescente chjama ancu cum'è lampadina Edison, Funciona cù un currente elettricu à traversu un filamentu (tungstenu, funnu à 3000 gradi Celsius) chì genera calore.A spirale mantene u calore cuncentratu, facendu u filamentu frescu à una temperatura di più di 2000 gradi Celsius.Quandu incandescente, u filamentu emette luce cum'è un ferru rossu incandescente.

01

Inoltre, u culore chjaru solu giallu.È u culore di l'ughjettu sottu a lampa incandescente ùn hè micca abbastanza reale (Ra hè assai bassu).A vita ùn hè tantu longa per via di a sublimazione di filamenti di tungstenu.

    Lampada fluorescente

U so principiu di funziunamentu: u tubu di lampa fluorescente hè simplicemente dettu chì hè un tubu di scaricamentu di gas chjusu.U gasu principale in u tubu hè argon (argon) gas (chì cuntene ancu neon o criptone) à circa 0,3% di l'atmosfera.Contene ancu uni pochi di gocce d'argentu - furmendu un picculu vapore di mercuriu.L'atomi di mercuriu custituiscenu circa un millesimu di tutti l'atomi di gas.

02

Lampi fluorescenti anu i vantaghji di una alta efficienza luminosa (5 volte quella di i lampadine ordinarie), un effettu evidenti di risparmiu d'energia, una longa vita (8 volte quella di i lampadine ordinarie), una piccula dimensione è un usu còmuda.In più di a luce bianca, ci hè ancu una luce calda.In generale, sottu à u stessu wattage, una lampada di risparmiu d'energia hè 80% di risparmiu d'energia chè una lampada incandescente, è a vita media hè 8 volte più longa.5w hè uguale à 25 watts di lampade incandescenti, 7 watts hè uguali à 40 watts, è 9 watts hè apprussimatamente uguali à 60 watts.

Luci led

I luci LED sò ancu chjamati diodi emettitori di luce.Hè un dispositivu semiconductor solidu chì emette energia in forma di fotoni è cunvertisce direttamente l'electricità in luce.Questu hè u principiu di l'illuminazione LED.

Lampi LED anu parechji vantaghji

1.small size
2.low cunsumu putenza
3.longu tempu di vita
4.non-tossicu
5.prutezzione ambientale

002

I lampi LED sò sviluppati gradualmente da a decorazione esterna è l'illuminazione ingegneria à l'illuminazione domestica.

Avà pudete capisce perchè luci led cusì populari, è rimpiazzà a lampa tradiziunale cusì veloce.Cum'è un fornitore di luci led, Germania Liper Lighting hè una fabricazione prufessiunale in l'industria di led da più di 29 anni.Da u disignu à a pruduzzione à a vendita, furnimu un serviziu one-stop. Benvenutu cuntattu cun noi per più infurmazione.


Tempu di post: 19-novembre-2020

Mandate u vostru missaghju à noi: