Perchè a curva di distribuzione di l'intensità planare di i lampi di strada ùn hè micca uniforme?

Di solitu, avemu bisognu di a distribuzione di l'intensità luminosa di i lampi per esse uniformi, perchè pò purtà un illuminazione còmode è prutegge i nostri ochji.L'ambienti di l'illuminazione generale serà favurèvule à a vita di ogni ghjornu, u travagliu è u studiu.Hè per quessa chì e residenze High-end, alberghi, ospedali, scole, etc. anu esigenze per a distribuzione di intensità luminosa. 

Ma avete mai vistu a curva di distribuzione di l'intensità di u pianu di u streetlight?

Ùn hè uniforme, perchè?
Questu hè u nostru tema oghje.

Prima, cuntrollemu una curva di distribuzione di l'intensità di l'intensità di un lampione LED

curve verde : debbule luce turchinu curve : luce forte

Pudete sentu cunfusu perchè a curva di luce forte ùn hè micca uniforme.

A curva di distribuzione di Intensità di u pianu sottu hè perfetta, luce debule è distribuzione di luce forte cù errore quasi zero chì hè a luce di u pannellu LED.

Per a maiò parte di a luce interna, a curva di distribuzione di l'illuminazione hè uniforme, perchè l'esseri umani campanu in casa assai tempu per assicurà chì l'ambiente di illuminazione cunfortu migliurà l'efficienza di u travagliu è prutegge a salute.

liperu 93

Ma per un streetlight led, hè un disignu diversu per via di l'ambiente di usu.

A curva di distribuzione di l'illuminazione ùn pò micca uniformi, deve esse biased

Perchè?

Ci sò dui mutivi basi

1. U principiu di u disignu di lenti di lampi di strada hè a rifrazione chì hè difficiule di avè una distribuzione uniforme di l'illuminazione

2. Per illuminà a strada, a curva di luce forte deve esse deflette à a strada, o si stende solu sottu à u lume di strada chì perde a funzione di luci di strada.In particulare per u disignu di lampi di strada, cum'è A è B, solu un latu hà un lampione, se a luce forte ùn hè micca deviata à a strada, tutta a strada serà scura.

largu (5)

I lampi di diverse funzioni anu una distribuzione di l'illuminazione diversa, micca solu l'uniforme hè perfetta, secondu l'ambienti di l'usu differenti, u bisognu hà un disignu diversu.

Liper cum'è un fabricatore di LED da 30 anni, avemu travagliatu per fà di noi "A vostra 1a Scelta" in prufessione, sicurezza, affidabilità, qualità è stile per tutte e vostre soluzioni di illuminazione.


Tempu di Postu: Apr-27-2021

Mandate u vostru messagiu à noi: