A, Altezza di Luce
Ogni luce deve mantene a listessa altezza d'installazione (da u centru luminosu à l'altezza di u terrenu). Luci stradali ordinarie à bracciu longu è lampadari (6,5-7,5 m) luci di tipu arcu à corsia rapida micca menu di 8 m è luci di tipu arcu à corsia lenta micca menu di 6,5 m.
B, Angulu di elevazione di u lampione di strada
1. L'angulu d'elevazione di e lampade deve esse determinatu da a larghezza di a strada è da a curva di distribuzione di a luce, è ogni angulu d'elevazione di e lampade deve esse coerente.
2. Sè a lampada pò esse aghjustata, a linea centrale di a fonte luminosa deve esse in a gamma di larghezza L/3-1/2.
3. U corpu di a lampada à bracciu longu (o lampada à bracciu) in l'installazione, u latu di a testa di a lampada deve esse più altu ch'è u latu di u polu finu à 100 mm.
4. E lampade speciali devenu esse basate nantu à a curva di distribuzione di a luce per determinà l'elevazione di e lampade.
C, Corpu di Luce
E lampade è e lanterne devenu esse ferme è dritte, micca lasse, storte, u paralume deve esse cumpletu è micca rottu, se u paralume riflettente hà prublemi deve esse rimpiazzatu in tempu. Se u portalampada in ghisa hà una crepa, ùn pò micca esse adupratu; U cerchiu di u corpu di a lampada deve esse adattatu per u palu, è u dispusitivu ùn deve esse troppu longu. A copertura trasparente è u paralume riflettente devenu esse puliti è asciugati durante l'installazione; L'anellu di fibbia di a copertura trasparente deve esse cumpletu è faciule da aduprà per impedisce ch'ellu caschi.
D, Filu elettricu
U filu elettricu deve esse un filu di pelle isulatu, l'anima di rame ùn deve esse menu di 1,37 mm, l'anima d'aluminiu ùn deve esse menu di 1,76 mm. Quandu u filu elettricu hè cunnessu cù u filu aereu, deve esse sovrappostu simmetricamente da i dui lati di u polu. U locu di sovrapposizione hè di 400-600 mm da u centru di l'asta, è i dui lati devenu esse coerenti. S'ellu hè più di 4 metri, un supportu deve esse aghjuntu in u mezu per fissallu.
E, Assicurazione di Volu è Assicurazione di Filiale
I lampioni di strada devenu esse stallati per a prutezzione di i fusibili è muntati nantu à i fili di u focu. Per i lampioni di strada cù alimentatori è condensatori, u fusibile deve esse muntatu nantu à l'esternu di l'alimentatore è di u fusibile elettricu. Per e lampade à mercuriu finu à 250 watt, e lampade à incandescenza cù fusibile di 5 ampere. E lampade à sodiu di 250 watt ponu aduprà un fusibile di 7,5 ampere, e lampade à sodiu di 400 watt ponu aduprà un fusibile di 10 ampere. I lampadari à incandescenza devenu esse dotati di duie assicurazioni, cumprese 10 ampere à u polu è 5 ampere à u cappucciu.
F, Spaziatura di i lampioni
A distanza trà i lampioni hè generalmente determinata da a natura di a strada, a putenza di i lampioni, l'altezza di i lampioni è altri fattori. In generale, a distanza trà i lampioni nantu à e strade urbane hè trà 25 è 50 metri. Quandu ci sò pali di corrente o pali di trolleybus, a distanza hè trà 40 è 50 metri. S'ellu si tratta di luci di paisaghju, luci di giardinu è altri picculi lampioni, in u casu di a fonte di luce chì ùn hè micca assai luminosa, a distanza pò esse ligeramente accurtata, pò esse di circa 20 metri di distanza, ma a situazione specifica deve esse basata nantu à i bisogni di u cliente o secondu i bisogni di cuncepimentu per decide a dimensione di a distanza. Inoltre, l'installazione di lampioni, in quantu pussibule u palu di alimentazione è l'asta di u palu di illuminazione, per risparmià investimenti, se si usa un cavu di alimentazione sotterraneo, a distanza deve esse chjuca, favurevule à l'uniformità di l'illuminazione, a distanza hè di solitu di 30 è 40 m.
Data di publicazione: 02-02-2021







