Cumu installà u lampione LED?

A, Altezza di luce

Ogni luci deve mantene a listessa altezza di stallazione (da u centru luminosu à l'altura di a terra).Luci ordinarie à bracciu longu di strada è lampadari (6,5-7,5 m) luci di tippu d'arcu di corsia veloce micca menu di 8 m è luci di tippu di arcu di corsia lenta micca menu di 6,5 m.

B, Angulu d'elevazione di Streetlight

1. L'angle d'elevazione di i lampi deve esse determinatu da a larghezza di a strada è a curva di distribuzione di luce, è ogni angulu d'elevazione di i lampi deve esse coherente.

2.Se u lampu pò esse aghjustatu, a linea di u centru di a surgente luminosa deve falà in u largu di larghezza L / 3-1 / 2.

3.The long bracciu lamp (o bracciu lamp) corpu di lampa in a stallazione, u latu capu di lampade deve esse più altu chè u polu latu up 100 mm.

4. lampade spiciali deve esse basatu nantu à a curva di distribuzione di luce per determinà l'elevazione di lampade.

C, Corpu di luce

I lampade è e lanterne duveranu esse fermu è drittu, micca sguassate, skewed, u lampshade deve esse cumpletu è micca rottu, se u lampshade riflettente hà prublemi deve esse rimpiazzatu in u tempu.Se u lampshade in ghisa hà un crack, ùn pò esse micca. usatu;U corpi di u corpu di lampade deve esse adattatu per u polu, è u dispusitivu ùn deve esse troppu longu.A tappa trasparente è a paralume riflettente deve esse pulita è pulita durante a stallazione;L'anellu di fibbia di a tappa trasparente deve esse cumpletu è faciule d'utilizà per impediscenu a caduta.

D, filu elettricu

U filu elettricu deve esse un filu di pelle insulatu, u core di rame ùn deve esse menu di 1,37 mm, u core d'aluminiu ùn deve esse menu di 1,76 mm.Quandu u filu elettricu hè cunnessu cù u filu di sopra, deve esse sovrapposta da i dui lati di u polu simmetricamente.U locu superpositu hè 400-600mm da u centru di u bastone, è i dui lati duveranu esse coherente.S'ellu hè più di 4 metri, u supportu deve esse aghjuntu à u mità per riparà.

liperu 3

E、Assurance de vol et assurance de succursale

I lampi di strada sò stallati per a prutezzione di fusible è muntati nantu à i fili di u focu.Per u lume di strada cù ballast è condensatori, u fusible deve esse muntatu nantu à l'esternu di u ballast è fusible elettricu.Per i lampi di mercuriu finu à 250 watts, i lampade incandescenti cù 5 ampere fuse.250 watt lampade di sodiu ponu aduprà 7.5 ampere fuse, 400 watt lampade di sodium ponu aduprà 10 ampere fuse.I candelabri incandescenti sò dotati di duie assicurazioni, cumprese 10 ampere à u polu è 5 ampere à u capu.

F, Spaziatura Streetlight

A distanza trà i lampi di strada hè generalmente determinata da a natura di a strada, a putenza di i lampi di strada, l'altezza di i lampi di strada è altri fattori.In generale, a distanza trà i lampi di strada nantu à e strade urbane hè trà 25 ~ 50 metri.Quandu ci sò pali di putenza o trolleybus, a distanza hè trà 40 ~ 50 metri.S'ellu si tratta di lumi di u paisaghju, luci di giardinu, è altri picculi lampi di strada, in u casu di a surgente luminosa ùn hè micca assai luminosa, u spaziu pò esse un pocu accurtatu, pò esse à circa 20 metri di distanza, ma a situazione specifica deve esse basatu annantu à bisogni di u cliente o secondu u disignu deve decide di a dimensione di u spaziu.In più, a stallazione di lampi di strada, in quantu pussibule u palu di alimentazione è l'asta di l'illuminazione, per salvà l'investimentu, se l'usu di l'alimentazione di u cable sotterraneo, u spaziu deve esse chjucu, favurèvule à l'uniformità di l'illuminazione, u spaziu hè di solitu. 30 ~ 40 m.

liperu 4

Tempu di Postu: Feb-02-2021

Mandate u vostru messagiu à noi: