Cumu installà un lampione LED?

A, Altezza di luce

Ogni luci deve mantene a listessa altezza di stallazione (da u centru luminosu à l'altura di a terra).Luci ordinarie à bracciu longu di strada è candelabri (6,5-7,5 m) luci d'arcu di corsia veloce micca menu di 8 m è luci di tippu di arcu di corsia lenta micca menu di 6,5 m.

B, Angulu d'elevazione di Streetlight

1. L'angle d'elevazione di i lampi deve esse determinatu da a larghezza di a strada è a curva di distribuzione di luce, è ogni angulu d'elevazione di i lampi deve esse coherente.

2.Se u lampu pò esse aghjustatu, a linea di u centru di a surgente luminosa deve falà in u largu di larghezza L / 3-1 / 2.

3.The long bracciu lamp (o bracciu lamp) corpu di lampa in a stallazione, u latu capu di lampade deve esse più altu chè u polu latu up 100 mm.

4. lampade spiciali deve esse basatu nantu à a curva di distribuzione di luce per determinà l'elevazione di lampade.

C, Corpu di luce

I lampade è e lanterne duveranu esse fermu è drittu, micca sguassate, skewed, u lampshade deve esse cumpletu è micca rottu, se u lampshade riflettente hà prublemi deve esse rimpiazzatu in u tempu.Se u lampshade in ghisa hà un crack, ùn pò esse micca. usatu;U corpi di u corpu di lampade deve esse adattatu per u polu, è u dispusitivu ùn deve esse troppu longu.A tappa trasparente è a paralume riflettente deve esse pulita è pulita durante a stallazione;L'anellu di fibbia di a tappa trasparente deve esse cumpletu è faciule d'utilizà per impediscenu a caduta.

D, filu elettricu

U filu elettricu deve esse un filu di pelle insulatu, u core di rame ùn deve esse menu di 1,37 mm, u core d'aluminiu ùn deve esse menu di 1,76 mm.Quandu u filu elettricu hè cunnessu cù u filu sopra, deve esse sovrapposta da i dui lati di u polu simmetricamente.U locu superpositu hè 400-600mm da u centru di u bastone, è i dui lati devenu esse coherente.S'ellu hè più di 4 metri, u supportu deve esse aghjuntu à u mità per riparà.

liperu 3

E、Assurance de vol et assurance de succursale

I lampi di strada sò stallati per a prutezzione di fusible è muntati nantu à i fili di u focu.Per u lume di strada cù ballast è condensatori, u fusible deve esse muntatu nantu à l'esternu di u ballast è fusible elettricu.Per i lampi di mercuriu finu à 250 watts, lampade incandescenti cù fuse di 5 ampere. Lampade di sodiu 250 watt ponu aduprà 7.5 ampere fuse, lampade di sodiu 400 watt ponu aduprà 10 ampere fuse.I candelabri incandescenti sò dotati di duie assicurazioni, cumprese 10 ampere à u polu è 5 ampere à u capu.

F, Spaziatura Streetlight

A distanza trà i lampi di strada hè generalmente determinata da a natura di a strada, a putenza di i lampi di strada, l'altezza di i lampi di strada è altri fattori.In generale, a distanza trà i lampi di strada nantu à e strade urbane hè trà 25 ~ 50 metri.Quandu ci sò pali di putenza o trolleybus, a distanza hè trà 40 ~ 50 metri.S'ellu hè i luci di u paisaghju, i lampi di giardinu, è altri picculi lampi di strada, in u casu di a fonte di luce ùn hè micca assai luminoso, u spaziu pò esse un pocu accurtatu, pò esse à circa 20 metri di distanza, ma a situazione specifica deve esse basatu annantu à bisogni di u cliente o secondu u disignu deve decide di a dimensione di u spaziu.In più, a stallazione di lampi di strada, quantu pussibule u palu di alimentazione è u palu di l'illuminazione, per salvà l'investimentu, se l'usu di l'alimentazione di u cable sotterraneo, u spaziu deve esse chjucu, favurèvule à l'uniformità di l'illuminazione, u spaziu hè di solitu. 30 ~ 40 m.

liperu 4

Tempu di Postu: Feb-02-2021

Mandate u vostru missaghju à noi: