L'industria di luci LED hè stata colpita da a carenza di chip globale

A carenza di chip globale in corso hà sbulicatu l'automobile èindustrie di tecnulugia di cunsumatori(A tecnulugia di u cunsumu, o a tecnulugia di u cunsumu, si riferisce à qualsiasi forma di tecnulugia chì hè destinata à l'usu di i cunsumatori in u publicu generale, in uppusizione à a tecnulugia creata per u guvernu, militare o cummerciale.A tecnulugia di u cunsumu vene in una varietà di forme diverse è offre una larga gamma di capacità tecnologiche, chì includenu parechji di l'articuli più visti chì e persone utilizanu ogni ghjornu.) per mesi, i luci LED sò ancu colpiti.Ma l'effetti ondulatori di a crisa, chì puderia durà in u 2022.

L'industria di luci LED hè stata colpita da a carenza di chip globale2

Sicondu un'analisi di Goldman Sachs (GS), a carenza di semiconduttori tocca in qualchì modu l'industrii 169 stupendenti.Parlemu di tuttu, da i prudutti d'acciaio è a fabricazione di cimentu pronto à l'industrii chì custruiscenu sistemi di climatizazione è frigoriferi à birrerie.Ancu a fabricazione di sapone hè affettata da a crisa di chip.Abbastanza fora di l'industria di luci led.

U graficu quì sottu si sparghje e diverse industrii chì si trattanu di a carenza.
È aghju sceltu l'apparecchi d'illuminazione è a lampadina per a vostra referenza.

Per determinà quali industrii sò stati colpiti da a carenza, Goldman Sachs hà guardatu a necessità di ogni industria di microchips è cumpunenti cunnessi cum'è una parte di u so PIB.L'industrii chì passanu più di 1% di u so PIB in chips, dice a ditta, seranu affettati da a mancanza di semiconduttori.

Per riferimentu, in u settore di l'automobile, u 4.7% di u PIB di l'industria hè spesu in microchips è semiconduttori cunnessi, nantu à questa basa, secondu Goldman.

Quandu a pandemia hà iniziatu è si sparse, ci hè un fenomenu, i fabbricanti di l'automobili, chì imaginanu chì i cunsumatori rallentaranu l'acquistu di l'auto, riducendu i so forniture di semiconduttori utilizati in tuttu, da i sistemi di infotainment di i so veiculi à tecnulugii di assistenza di cunduttori high-end, più semiconduttori utilizati. in i beni di tecnulugia di cunsumu, cum'è laptop, tablette, console di ghjocu, telefuni mobili, etc., perchè per aghjustà à a pandemia indotta da u travagliu da casa è ambienti di apprendimentu remoti.

Una volta chì i pruduttori di l'automobili anu realizatu chì avianu bisognu di più chips di ciò ch'elli pensanu, i produttori di chip eranu digià dedicatu u tempu à fà chips per e cumpagnie di tecnulugia di cunsumatori.Avà e duie industrii si battenu per u supportu da u numeru limitatu di fabricatori di semiconduttori globale chì ponu risponde à i so bisogni.

In questu casu, hè peghju per l'industria di l'illuminazione LED.Prima di tuttu, i prufitti di chip LED sò bassu.I pruduttori chì inizialmente pruducianu chips LED anu cuminciatu à trasfurmà lentamente a so capacità di produzzione per pruduce chips d'altu valore.Siconda, ancu s'ellu ùn trasfiriu micca e so capacità, in e circustanze attuali, i pruduttori di chip LED ùn ponu micca ottene abbastanza semiconduttori di wafer, è a maiò parte di i semiconduttori di wafer flussu à quelli pruduttori di chip d'altu valore.Terzu, per i pochi chips, i pruduttori di chips risponderanu prima à i bisogni di i giganti di l'industria LED.Hè per quessa chì una quantità di picculi fabbriche in Cina anu cessatu di piglià ordini.

L'industria di e luci LED hè affettata da a carenza di chip globale5

A mancanza di chip led, u prezzu di a materia prima cuntinueghja à aumentà, tutta a catena di fornitura hè in corta fornitura è ritardu di consegna, ma a dumanda di luci led cuntinueghja à cresce, u più grande stress mai.
Ogni ghjornu, tutti i pruduttori di luci led si dumandanu, COSA?PERCHÈ?E QUÈ hè U PROSSIMA ?

A crisa di chip hè sempre luntanu da esse finita, ancu s'è, cum'è i capi di l'industria è i pulitici travaglianu per allevà a tensione nantu à i pruduttori in tuttu u paese, i prudutti di cunsumu costaranu sempre più per quessa.

In tuttu, sè avete bisognu di una vittura o di qualchì tipu di laptop o altri pezzi di tecnulugia di u cunsumu, o un attellu di illuminazione LED, hè ora di cumprà - se pudete truvà.


Tempu di post: May-10-2021

Mandate u vostru missaghju à noi: